Wedstrijdverslag HS1 | Heren 1

Ga naar de pagina van Heren 1

Een setje gepakt in een zinderende wedstrijd onder leiding van coach Leo met assistenten Bert en Sjoerd.

Eerste punt werd gemaakt door Bert die vervolgens direct gewisseld werd. Na een lange blessureperiode heeft hij zijn punt voor het jaar weer gemaakt. De transfermarkt is geopend en daarom maakte Marvin, vers gekomen van Rivo Rijssen, zijn debuut. Henri was afwezig, maar werd vooral gemist om zijn grappen en Affligem tempo. Een zinderende wedstrijd was het resultaat, waar met overmacht de derde set werd binnengehaald. Jan Stegeman klopte op de ramen, het was bier-drink-tijd. De vierde set hebben we daarom maar gauw afgekapt. 3-1 tegen de koplopers was namelijk ook super.

Terwijl Holten DS2 de kampioenswedstrijd had gewonnen (waar Hendri van Beek favoriete coach is), sloot Jan de vaten Affligem aan.

Forza HS1 is een samengesteld team met mannen uit Harfsen, Laren en Holten (Mintonette).