MB1 kampioen 1e helft!

Meisjes B1 zijn in de 1e helft van de competitie kampioen geworden van de derde klasse! Dat betekent dat ze vanaf januari uitkomen in de 2e klasse.

Bij de meisjes B (14 – 16 jaar) was het tot de laatste wedstrijd spannend of zij de kampioenstitel konden binnen halen. De wedstrijd werd in Rijssen gespeeld. De meiden hadden twee sets nodig om op de eerste plek te eindigen. De eerste set werd met 21-25 winst binnengehaald. De tweede en derde set viel het kwartje net de verkeerde kant op en de meiden van Rijssen wonnen deze sets. Coach Nande Vrielink pepte de meiden van vv Forza weer op en de benodigde laatste set werd binnengehaald met 19-25. De wedstrijd werd dan weliswaar verloren met 3-2, maar dat was voldoende voor de winst in de poule. De Meisjes B zijn kampioen! Aansluitend aan de wedstrijd ontvingen een mooie medaille en is het hele team een patatje gaan eten bij Aris Frieterie. Meiden gefeliciteerd!