Wie helpt ons deze bal hoog houden?

Wij zoeken leden, ouders van leden of andere betrokkenen die VV Forza Harfsen-Laren willen dragen! Bij elke vereniging horen de vrijwilligerstaken er nu eenmaal bij. Zonder deze vrijwilligers kan een vereniging niet blijven bestaan. Bij de voetbal maken leden/ouders van leden of anderen de kleedkamers schoon. Bij de tennisvereniging draaien leden/ouders van leden of anderen bardienst. Bij VV Forza hebben wij de luxe dat beide sporthallen voor ons worden schoongemaakt. Ook de bar wordt bezet vanuit de sporthallen zelf. Daarom doet het bestuur een dringend beroep op ouders van leden om ons te komen versterken. Het is toch niet te verklaren dat onze gezellige dorpsvereniging vanaf vandaag zonder voorzitter én zonder penningmeester zit?!

Wij vragen tips en advies en bij voorkeur kandidaten voor ons bestuur. Klik op deze link voor meer informatie:

Natuurlijk mag je altijd informeren bij de huidige bestuursleden:
Renate Hakvoort – secretaris 06-57175969
Barbara Brinoord – jeugdzaken 06-51543521