Rabo ClubSupport

Steun VV Forza bij Rabo Clubsupport

Elk najaar helpt de Rabobank verenigingen doelen te behalen met hun jaarlijkse actie “Rabo ClubSupport”. Ook dit jaar kun je stemmen op VV Forza. Met de opbrengst investeren we in nieuw materiaal zoals nieuwe netten en telborden.  Stemmen kan van 5 september t/m 27 september 2022 via de Rabo bankieren app en internetbankieren. Kunnen we op jouw steun rekenen?

VV Forza is een dorpsvereniging voor iedereen. Van prestatie tot recreant, van jong tot oud. Om lekker te kunnen sporten is goed materiaal belangrijk. Daarom investeren we in nieuwe netten, telborden en volleyballen. Met de steun van Rabo Clubsupport kunnen we deze materialen aanschaffen.

Daarnaast staat dit najaar in het teken van WK volleybaldames. Romdom dit evenement willen we side-events houden voor onze leden en op het nieuwe netsportveld op het schoolplein. Stem tijdens Rabo ClubSupport op VV Forza.

Rabo ClubSupport is een jaarlijkse actie van Rabobank, waarbij door middel van stemmen een bedrag wordt toegewezen aan een vereniging. Hoe meer stemmen, hoe hoger het bedrag. Het bedrag komt volledig ten goede aan de vereniging en haar leden. Om te stemmen moet je lid zijn van de Rabobank. Stemmen kan van 5 tot en met 27 september via de Rabo bankieren app en internetbankieren.

Planning:

• 5 september t/m 27 september 2022; stemperiode voor Rabo-leden
  • Vanaf 3 oktober 2022; uitsag

Kijk voor meer informatie op www.rabobank.nl/clubsupport of bekijk onze pagina op Rabobank.nl