Koop hier je WK Volleybal tickets!

Beste leden,

Vanaf vandaag (dinsdag 3/5/2022) kan/mag iedereen tickets bestellen voor het WK Volleybal van 23 september tot en met 15 oktober 2022. De wedstrijden worden gespeeld in Nederland en Polen. V.V. Forza heeft zich aangemeld voor de WK clubactie. Dit betekent dat iedereen die tickets bestelt via de onderstaande link v.v. Forza helpt aan extra geld. Een soort paaseitjesactie, maar dan anders 😉

Belangrijk om te weten: IEDEREEN kan tickets bestellen met gebruik van onze clubcode. Trommel dus vrienden, familie, buren en anderen op voor een dagje topvolleybal en vraag hen om de bestellink te gebruiken én ook te delen met mensen!

Via de clubcode van v.v. Forza wordt er geregistreerd hoeveel tickets via die link besteld worden. Iedere aankoop wordt in het systeem van Ticketmaster gekoppeld aan v.v. Forza. Aan het einde van de actie, op 1 augustus, maakt Nevobo de balans op. Op basis van het aantal gekochte tickets via onderstaande UTM-code ontvangt v.v. Forza een x bedrag.

Unieke bestellink voor v.v. Forza, dit is de UTM-code:

Waarschijnlijk overbodig, maar voor de zekerheid: zorg dat je altijd de complete UTM-code gebruikt. Als je een gedeelte uit de code haalt, kan Nevobo de aankopen via de link namelijk niet registeren.

Laten we met z’n allen voor het nieuwe seizoen wat extra geld voor de club ophalen. Dat kunnen we na de afgelopen 2 jaar goed gebruiken. Én niet te vergeten, zo’n gezellige dag uit naar een topwedstrijd van het WK Volleybal dat nog nooit in Nederland gehouden is, wil iedereen toch!