Verplichte scancontrole QR code

Helaas is ook v.v. Forza vanaf zaterdag 6 november a.s. verplicht om uw/jouw QR code te scannen voor toegang tot onze sportaccommodaties en dus ook onze trainingen/wedstrijden. Dit is een verplichting vanuit de overheid.

Wij vragen daarom iedereen bij binnenkomst in de sporthal zich door ‘onze vertegenwoordiger bij de deur’ te laten scannen. Wij doen dit o.b.v. goed vertrouwen. Bestuursleden, ouders, oudere jeugd, vrijwilligers spreken elkaar aan op deze verplichting. Tenslotte willen we allemaal blijven sporten en vooral voorkomen dat de samenleving weer op slot gaat.

Vriendelijk verzoek aan een ieder 18 jaar en ouder die vanaf 6 november a.s. komt trainen, spelen of een wedstrijd bezoekt om de CoronaCheck app gereed te houden. Heeft u geen QR code, een negatieve testuitslag welke u kunt aantonen of heeft u klachten, dan zijn wij helaas genoodzaakt u uit de sporthal te weren.

Laten we met z’n allen de veiligheid van elkaar vooropstellen en daarnaast de sportiviteit en gezelligheid bewaken! Dank voor de medewerking en begrip!