image source: freepik.com

Wedstrijdverslag MC1, MB1 en MA1, driekamp op 5 december | Meisjes C1

Ga naar de pagina van Meisjes C1

Afgelopen weekend speelden de C1, B1 en A1 een driekamp. Voor de C1 een echte uitdaging tegen de “grote” meiden. Maar deze jonkies gaven zich niet snel gewonnen! Met her en der wat bonuspunten voor een ace of een blok wisten ze toch bij beide teams de 20 punten aan te tikken! Als laatste speelden de B1 en de A1 tegen elkaar. Dit begon wat rustig, maar werd uiteindelijk toch een echte strijd waar eigenlijk geen winnaar uitkwam: het werd namelijk 1-1. Via de livestream hebben heel wat familieleden meegekeken en hun toppers weer in actie gezien. Al met al was het een geslaagde dag! De meiden hebben weer wat wedstrijdritme opgedaan, leuk gevolleybald en vooral veel lol gemaakt met elkaar!

De meiden van de C1 bedanken bij deze het online publiek en de meiden van de B1 en A1 voor de leuke uitdaging, daar hebben ze veel van geleerd.