Logo vv Forza

Algemene ledenvergadering

Hierbij worden alle leden en ouders van jeugdleden uitgenodigd voor de

Algemene Ledenvergadering

Op maandag 9 november 2020

Aanvang 20.00 uur

In verband met alle maatregelen rondom corona gaan we de vergadering via Teams bij jullie in de huiskamer brengen. In de loop van deze week ontvang je per email een digitale link voor de vergadering.

Voor degenen die onbekend zijn met online vergaderen, is er vanaf 19:00 uur support voor het deelnemen via Teams. Meer informatie hierover ontvang je in de email met de digitale link.

We willen iedereen vragen om de Agenda Algemene Ledenvergadering 2020 goed te bestuderen, met name de agendapunten betreffende de contributie en de scheidsrechters. Via de volgende linkjes vinden jullie Notulen Algemene ledenvergadering 2019 van de vorige algemene ledenvergadering en het Jaarverslag 2019-2020.

Hebben jullie vragen, opmerkingen, ideeën of wil je je afmelden, stuur dan uiterlijk 6 november een email naar info@vvforza.nl. We zullen deze dan proberen te beantwoorden tijdens de online vergadering.

Schroom niet en stel je vragen. Juist een ALV is het platform om je te laten horen.