Rabo ClubSupport

Steun vv Forza met Rabo ClubSupport

Rabo ClubSupport helpt verenigingen doelen behalen. Stem op vv Forza en breng het volleybal in Harfsen en Laren naar een hoger niveau. Met de opbrengst investeren we in externe trainers, trainingsmateriaal en jeugdpromotie. Stemmen kan van 5 tot en met 25 oktober via de Rabo bankieren app. Kunnen we op uw steun rekenen?

Afgelopen seizoen stonden vier teams op koers voor kampioenschap. Om deze lijn door te zetten en het volleybal in Harfsen en Laren op een hoger niveau te brengen willen we investeren in externe trainers. Daarnaast willen we met de opbrengst meer jeugdactiviteiten organiseren om nieuwe aanwas te krijgen voor de vereniging.

Voor onze leden sparen we voor nieuwe scheidsrechtersstoelen, waardoor het fluiten van een wedstrijd iets aangenamer wordt. Ten slotte staat nieuw trainingsmateriaal op de planning. Om dit te kunnen realiseren hebben we uw steun nodig. Stem tijdens Rabo ClubSupport op v.v. Forza.

Rabo ClubSupport is een jaarlijkse actie van Rabobank, waarbij door middel van stemmen een bedrag wordt toegewezen aan een vereniging. Hoe meer stemmen, hoe hoger het bedrag. Het bedrag komt volledig ten goede aan de vereniging en haar leden. Om te stemmen moet je lid zijn van de Rabobank. Stemmen kan van 5 tot en met 25 oktober via de Rabo bankieren app.

Planning:

• 5 tot en met 25 oktober; stemperiode voor Rabo-leden
  • 1e week november; finale week

Kijk voor meer informatie op www.rabobank.nl/clubsupport