Topseizoen | Dames 4

Ga naar de pagina van Dames 4

Dames 4 is een team dat wel van een feestje houdt. Dit loopt als een rode draad door het seizoen heen. Zo is tijdens het uitgaan de yell Nossa “gevonden”, onder andere in de tent bij de Keidagen in Lochem. Er werd een playlist samengesteld, deze werd gespeeld tijdens de trainingen en de warming-up van de wedstrijden. Menig kroegbaas zou jaloers worden wat betreft de samenstelling van de lijst, waar natuurlijk de Snollebollekes niet kon ontbreken. Van links naar rechts, ook onze tegenstanders konden dit wel waarderen tijdens de warming-up en deden vrolijk mee. Daar hield de pret voor hun dan ook meteen op. Want gedurende de wedstrijd hadden de meeste teams weinig gelegenheid om nog iets te vieren. Alleen de meiden van WSV snoepten 2 sets van ons af. We waren niet onszelf die wedstrijd en lieten ons teveel afleiden door hun geklets. De overige wedstrijden hebben we allemaal met 4-0 gewonnen.

Goede voorbereiding

We hebben dit seizoen de luxe gehad dat we 3 en soms zelfs 4 assistent trainers hadden. Ieder voor een specifiek onderdeel, daardoor konden we goed voorbereid aan de wedstrijden beginnen. Zoals die ene wedstrijd, waar de tegenstander met de rug naar het net toe, onderarms aanviel. Geen idee waar die ballen heengingen, maar Anita, Lisanne, Belinda en Marjan hadden dit met ons geoefend. Meiden bedankt! Ook hebben we gebruikt gemaakt met diverse hulpmiddelen, zoals emmers, bezem en afzetlint. Hoezo low budget!

Trouwe supporters

Zo op het oog alle wedstrijden met 4-0 winnen lijkt makkelijk, maar het ging niet allemaal vanzelf. Mede door onze trouwe supporters bleven we iedere set de tegenstander baas. We hadden dit seizoen zelfs een privé chauffeur, die ons zelfs op een doordeweekse dag naar het verre Pannerden bracht. En daar dapper tussen de fanatieke vrouwleu op de tribune ging zitten. Zelfs in Leiden worden onze verrichtingen gevolgd en als hij tijd heeft komt hij zelfs kijken, ook al ligt zijn focus dan niet op gehele team. Zonder de overige supporters tekort te doen, willen we onze harde kern, die ons zelfs bij uitwedstrijden nog komt aanmoedigen bedanken. Marcel, John, Robin, Herman, Radboud en Jody bedankt!! Tot volgend jaar.

Hulptroepen

En dan last but not least, onze invallers. Veel in getale, daar we zelf maar met 8 speelsters waren en na tussenkomst van Hans zelfs nog maar met 7 overbleven. Met name Aniek heeft ons menigmaal uit de brand geholpen, was bijna al een teamlid van ons. Maar ook Nienke, Eva, Natasja, Lisa en Anne hartstikke bedankt voor jullie hulp. Zonder jullie hadden we het niet gered. Daarbij niet vergeten dat ook Anita, Marjan en Leo enkele keren gecoacht hebben.